Прехвърляне към съдържание


Снимка

един интериор и от мен


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 We3D

We3D

    Нов

  • Потребители
  • 4 Мнения:

Публикувано: 11 December 2009, 13:38

Публикувано изображение
Публикувано изображение

#2 Battleman

Battleman

    Ветеран

  • Потребители
  • ПипПипПипПип
  • 912 Мнения:
  • Точки:3
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 11 December 2009, 14:48

Добро, добро! Само нещо животинките им е лабава текстурата. Може би така си искал, но ми изглеждат гумени.

Публикувано изображение


#3 We3D

We3D

    Нов

  • Потребители
  • 4 Мнения:

Публикувано: 12 December 2009, 14:58

Част от тях нарочно са така, другите с удоволствие бих си поиграл да ги направя пухкави, даже и възглавниците бяха първоначално, но по желание на клиента ги преработих до това им състояние. Eто ги и пухкавите възглавници :
http://acnapyx.webs.com/kidsroom_4.jpg
http://acnapyx.webs.com/kidsroom_3.jpg
Зеления стол също бе желание на клиента и тука не е донаправен, това са тестови рендери, колкото да се доуточним :)

#4 Europenner

Europenner

    Нов

  • Потребители
  • 61 Мнения:
  • Точки:0
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 16 December 2009, 22:50

Ще пропусна хвалбите, защото няма да са ти от никаква полза. Осветлението е тотално сбъркано. Пердетата са осветени от директна светлина, но това не се усеща по никакъв начин в стаята. Ако кажеш с кой софтуер и рендер си може да измислим решение.

С който и да е всички без ънбайъст рендерите имат подобен проблем - стъклата на прозорците в интериорни рендери трябва или да не участват в изчислението на Глобъл Илюминейшън, или целият рендер да се смята с рефракшън каустикс, което не е никак рентабилно с оглед на времето за рендер, да не кажа, че ще е криминално престъпление в твоя случай. :lol:

#5 We3D

We3D

    Нов

  • Потребители
  • 4 Мнения:

Публикувано: 16 December 2009, 23:25

Правено е на 3DS MAX 2008 и VRay. Вече няма за къде да променям сцената, но пък няма да откажа някой друг съвет за в бъдеща да знам как да осветявам подобни неща :). Ето и сайта за който са правени рендерите : http://www.mebelitotal.com/ . Не всички са мои. Само детската стая, верандата (там бая ме измъчиха с тези прозрачни стени... и аз лично не съм доволен от крайния резултат, мога да ви покажа предишни рендери, които повече ми допадат), банята, антрето, кухнята, и спортната зала... Май по-лесно щеше да изброя тези, които не са мои, но както и да е. Приемам всякакви забележки и препоръки (за моите рендери специално) и ако искате по-големи картинки (понеже на сайта не всичко се вижда) казвайте, ще кача каквото съм запазил от проекта

#6 Europenner

Europenner

    Нов

  • Потребители
  • 61 Мнения:
  • Точки:0
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 17 December 2009, 09:20

Интериорите се осветяват по един и същи начин - директна светлина (ВирейСън, ДайръктЛайт) плюс ВирейСън, ХДРИ или нищо по избор. На самите прозорци се слагат допълнителни Вирей ЕриаЛайтс, за да се вдигне осветеноста в стаята. На прозорците във Вирей Пропъртис на самия обект се дава Ексклуд фром ГИ и са винаги плейнове т.е. без дебелина. Останалото е ръчкане на колор маппинг и настройките на лампите.

#7 We3D

We3D

    Нов

  • Потребители
  • 4 Мнения:

Публикувано: 17 December 2009, 17:03

Благодаря, ще го пробвам.




0 потребители четат тази тема

0 регистрирани потребители, 0 гости и 0 анонимни потребители