Прехвърляне към съдържание


Снимка

3D чудесии от S.Max


  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#26 raylight75

raylight75

    Нов

  • Потребители
  • 43 Мнения:
  • Точки:0
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 25 October 2010, 13:54

Изучаването на тези програми, защото както казах преди това не е фотошоп или Корел иска много безсънни нощи, някой път една след друга.И тука е и разковничето към успеха...
Иначе сте млади момчета знаете да боравите с google има десетки уроци за car paint материали,HDRI безплатни също има доста които не са за комерсиална употреба, както и как се сетва подобн сцена.
Най добре е някой да ти го даде на кашичка но е и най безполезно.
Отвори си една тема със нова сцена и ще помагаме, недейте да бързате да правите сцените докрай при условие че не са ви ясни основни неща и наименования.
Давай отначало няма начин....

#27 niki michailov

niki michailov

    hate matters

  • Артисти
  • ПипПипПипПипПип
  • 2205 Мнения:
  • Точки:6
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 25 October 2010, 15:14

Аааа молим, не с лошо към корела :))))))
Ако ще си ги мериме, най-големия е онзи който е инфектиран...

#28 Battleman

Battleman

    Ветеран

  • Потребители
  • ПипПипПипПип
  • 912 Мнения:
  • Точки:3
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 25 October 2010, 15:38

http://vray-materials.de/

Публикувано изображение


#29 piri

piri

    Потребител

  • Потребители
  • Пип
  • 165 Мнения:
  • Точки:0
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 31 December 2010, 16:22

много са ти зле материалите. прочети кой параметър кво прави...гледай examples, в spot3d.com трябва да има. виж и сайта в горния пост, сваляй материали от там и им разглеждай настройките.

#30 Max_Oxx

Max_Oxx

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 659 Мнения:
  • Точки:7
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 03 January 2011, 02:50

Това е в случей че Vray-а ми бачка ... Наложи ми се да си преинстална компа и после немиска да ми приеме лицензите и се разболях направо ...

#31 Max_Oxx

Max_Oxx

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 659 Мнения:
  • Точки:7
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 08 January 2011, 18:53

Ами благодарение на вас си оправих Vray-а и след днескашната ми играчка с него ето го резултата:
Публикувано изображение
Очаквам коментари и съвети (за пръв път правя стая огрята със vray sun и затова е праза и е просто едно кубче с изрязан прозорец)
Няма никакъв photoshop този път :)
Айде вие сте

#32 Max_Oxx

Max_Oxx

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 659 Мнения:
  • Точки:7
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 21 January 2011, 00:16

Публикувано изображение
Опит за докарване на автомобилна боя с VRayMal
понеже неможах да намеря урок никъде как се прави и затова пробвах сам и вие ще кажете дали опита си го бива или не :)

#33 Max_Oxx

Max_Oxx

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 659 Мнения:
  • Точки:7
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 24 January 2011, 15:21

Публикувано изображение
Имах най накрая малко освободно време да си поиграя със материалите и осветлението на VRay.
Хондата и тя е прясно моделирана. За пръв път пробвах да правя фарове, които са така начупени вътре. Докаот му хвана цаката мнооо нерви се скъсаха ... за пръв път правя и спирачни дискове, и джантата черната е нова рожба.
Ще съм безкрайно благодарен, ако чуя критики и мнение от хората разбиращи от 3Д. Вложил съм максималко познания които съм насъбрал и от към моделиране и от към текстуриране и от към осветление.
За сега по-добре немога да го направя, така че всичко което кажете ще е като огромен + за мен :)
Хайде стига празни приказки , вие сте :)

#34 raylight75

raylight75

    Нов

  • Потребители
  • 43 Мнения:
  • Точки:0
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 03 February 2011, 20:22

Добре са имаш огромен напредък, моделнига иска още малко са ти намачкани моделите, някой от материалите искат настр. но главния проблем са ти стъклата. Значи моделирай някакъв интериор да не седи празно плюс това си е практика за теб, стъклата трябва да имат дебелина малко за да станат добре и читав материал.

#35 rumenpenev_ps

rumenpenev_ps

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 618 Мнения:
  • Точки:0
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 03 February 2011, 23:01

това ако ти харесва като качество,може да разгледаш линковете
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
линк2
Darth_Vader

Хора,аз се опитвам от седмици да се изрежа,но косата ми е къса (момиче съм) и постоянно е наежена,как да я изрежа много ми е трудно.

#36 Max_Oxx

Max_Oxx

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 659 Мнения:
  • Точки:7
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 11 February 2011, 04:28

Мерси, само че с колите по-късно ще продължа, че вече ми омръзна.
Така. Захванах се тези дни с мега различната и тотално нова тематика. Става дума за външна сцена в природата. Сцената 2 дена я изграждах чисто като моделиране, няколко часа за текстуриране, че имам към 300 елемента в нея. 4 дена мъки с шибаната светлина!. То беше ясно, че това ще е проблема ама не очаквах чак пък толкова проблем.
След стотици тестови рендери на всяка светлина как се държи с различните детайли стигнах до консенсосен вариятнт в който успешно включвам Hair and fur при vray светлини(неможах да накарам светлосянката и хвърлената сянка на тревата да зависи от vray sun-а)
Така сега стига приказки излишни и направо към въпроса.
Сцената ми се развива през късния слетобед, точно преди да залезе слънцето, което я прави доооста тъмна. Това създава проблеми разбира се със шума. Такаааа. На Vray Sun-а шум почти няма след издуване на настройлите на MAX гледани по този урок:
Така. Освен слънето обаче имам един камък и на него имам газена лампа. Там светлината я правя с vray light (след ден и половина борба как да накрам шибаното omni дето е в стъклената лампа да свети. И то неиска! И накрая ми хрумна, че може нещо да не е съвместимо със стъклото и се оказа, че не работи зад Vray материал, дори и да е прозрачен ... <_<) Така де, направих го с vrayLight с форма сфера. Проблема ми е, че получавам МЕГА огримното количество шум от самата лампа, дори и с тези настройки от клипа.
Ето за какво говорим:
Публикувано изображение
Това е тестови рендер разбира се с някой от елементите да видя как се държи и е ОТВРАТИТЕЛНО ....
Какво ми препоръчвате да оправя, за да не ми излиза така зле рендера? ... Дефакто със всичко се оправих и е готово за рендиране , само този шум остана ... До колкото занам проблема може да е във броя фотони но на рендера съм използвал Caustic subdivs: 1500 и Deffuse subdivs: 1500
Втория ми въпрос е: Как мога да накарам светлината да се пръска по надалеч и да огрява повече сцената , без да прегаря всичко под себе си ( в случея камъка ) че стои много зле така , а иначе не стига до храста светлина въобещ ?

#37 Max_Oxx

Max_Oxx

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 659 Мнения:
  • Точки:7
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 07 March 2011, 15:39

Това е последното по което човърках :)
Публикувано изображение
Ето и оригиналната резолюция с високо качество
http://img855.images.../bmwm3final.png
Има много малко пипане на шопа, само тук таме някои неща и светлините разбира се :)
ВИЕ сте :)

#38 Max_Oxx

Max_Oxx

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 659 Мнения:
  • Точки:7
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 08 March 2011, 05:48

Публикувано изображение

#39 Battleman

Battleman

    Ветеран

  • Потребители
  • ПипПипПипПип
  • 912 Мнения:
  • Точки:3
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 08 March 2011, 09:34

Светлината и шейдинга тикуцат още. Продължавай!

Публикувано изображение


#40 Max_Oxx

Max_Oxx

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 659 Мнения:
  • Точки:7
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 09 April 2011, 01:30

Публикувано изображение
с доста играчка на FumeFx, само че motion blur-а го правих на шопа, защото никъде неможах да намеря как се прави motion blur само на даден предмет (в случея гумите и спирачките).

#41 Петков

Петков

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 623 Мнения:
  • Точки:0
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 12 April 2011, 14:07

Добре де, сега колата стои на 1 място и върти гуми или се движи и спирачките пушат? :)
Публикувано изображение

#42 Max_Oxx

Max_Oxx

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 659 Мнения:
  • Точки:7
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 13 April 2011, 21:29

Публикувано изображение

Добре де, сега колата стои на 1 място и върти гуми или се движи и спирачките пушат? :)

Не се заяждам , просто отбелязвам :) Този ефект се опитвам да пресъздада

#43 Max_Oxx

Max_Oxx

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 659 Мнения:
  • Точки:7
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 26 April 2011, 13:36

Публикувано изображение
‎3DSMax2011 + VRay 2.0 + PS
Render: 1689x1050 = 21часа 19 мин 56 сек (2.5 милиона полигона)

#44 Петков

Петков

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 623 Мнения:
  • Точки:0
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 26 April 2011, 16:57

Не се заяждам , просто отбелязвам :) Този ефект се опитвам да пресъздада

Добре махни блура на спойлера (пейката :) ) отзаде тогава, поне това е разликата със снимката :) все пак колата не се движи, а само гумите
Публикувано изображение

#45 Chizmar

Chizmar

    Редовен член

  • Артисти
  • ПипПип
  • 318 Мнения:
  • Точки:0
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 26 April 2011, 19:46

Не се заяждам , просто отбелязвам :) Този ефект се опитвам да пресъздада


Доколкото мога да кажа от предишния си опит в 3д - този ефект най-лесно се пресъздава с построцес. С други думи - фотошоп. Иначе макса има достатъчно мощна системи за Particles и Forces, ако държиш на натуралното и същевременно си виртуоз, с една анимирана отсечка на колата може да се постигне смайващ резултат.
Всъщност не е зле да пробваш предварително такива неща с ниски стойности в настройките и на дефолтен рендер, както и да променяш по подходяш интригуващ начин ъгъла на камерата и светлината. Сиреч - като правиш експеримент, вкарвай повече ключови фактори.
Последната ти работа за 21 часа(!) рендер... хм, не виждам смисъла в нея. Ти виждаш ли?

.:.
Публикувано изображение
Успехът често е единствената видима разлика между гениалността и лудостта

#46 piri

piri

    Потребител

  • Потребители
  • Пип
  • 165 Мнения:
  • Точки:0
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 26 April 2011, 23:20

Render: 1689x1050 = 21часа 19 мин 56 сек (2.5 милиона полигона)


хах каква ти е машината 21 часа да го рендва тая картинка?

#47 Max_Oxx

Max_Oxx

    Стар вълк

  • Потребители
  • ПипПипПип
  • 659 Мнения:
  • Точки:7
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 27 April 2011, 18:45

Нямам си и ГРАМ идея защо го прави толкова много време, имайки навпредвид, че не съм и надул много настройките.
Ето същата сцена, само че денем:
Публикувано изображение
(бледите цветове са защото гонех реализъм от към цвят на сцената , а не да е с лъскави цветове като 1-вата)
това се рендира за 1 час и 45 мин , като слагах още 10-тина дървета и сцената стана 3.7 милиона полигона.
Незнам...
Машината ми е: intel i7 950 = 4x 3.03 (x8) с turbo 3.33 ; 3х2GB Corsair 1600 ; 9600GT 512

#48 piri

piri

    Потребител

  • Потребители
  • Пип
  • 165 Мнения:
  • Точки:0
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 27 April 2011, 19:56

Ми определно вървиш по грешен път да ти ренди 21 часа..оптимизирай си сцената. Не може на i7 тая сцена такова време да ти прави...аз на лаптопа съм с core2duo и колкото и тревички и стръкчета да има, един фрейм толкова време не ми е рендвал никога..

#49 Sprint-Debugger

Sprint-Debugger

    Нов

  • Потребители
  • 44 Мнения:
  • Точки:0
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 29 April 2011, 17:03

Ми определно вървиш по грешен път да ти ренди 21 часа..оптимизирай си сцената. Не може на i7 тая сцена такова време да ти прави...аз на лаптопа съм с core2duo и колкото и тревички и стръкчета да има, един фрейм толкова време не ми е рендвал никога..

Еми кажи тогава правилния път на човека. От колко време се мъчи и пита какви настройки да избре и никой не му помага. Аз лично не мога да му помогна, защото не съм толкова напред с материала, но ако бях, щях да му помогна.

#50 niki michailov

niki michailov

    hate matters

  • Артисти
  • ПипПипПипПипПип
  • 2205 Мнения:
  • Точки:6
  • Новини:0
  • Уроци:0

Публикувано: 29 April 2011, 23:04

Еми кажи тогава правилния път на човека.


Той може да му помогне само ако Max_Oxx му прати сцената. Не е до желание "айде хоп".
Ако ще си ги мериме, най-големия е онзи който е инфектиран...




0 потребители четат тази тема

0 регистрирани потребители, 0 гости и 0 анонимни потребители