Прехвърляне към съдържание


Europenner

Регистриран: 20 Jul 2009
Офлайн Активен: 22 Jun 2010, 20:25
-----

#309291 Мокро

Posted by Europenner on 27 March 2010, 16:50

Публикувано изображение


#306533 един интериор и от мен

Posted by Europenner on 16 December 2009, 22:50

Ще пропусна хвалбите, защото няма да са ти от никаква полза. Осветлението е тотално сбъркано. Пердетата са осветени от директна светлина, но това не се усеща по никакъв начин в стаята. Ако кажеш с кой софтуер и рендер си може да измислим решение.

С който и да е всички без ънбайъст рендерите имат подобен проблем - стъклата на прозорците в интериорни рендери трябва или да не участват в изчислението на Глобъл Илюминейшън, или целият рендер да се смята с рефракшън каустикс, което не е никак рентабилно с оглед на времето за рендер, да не кажа, че ще е криминално престъпление в твоя случай. :lol:


#306532 защо се губи детайла в текстурите?

Posted by Europenner on 16 December 2009, 22:43

Загубата на детайл идва от ниски настройки на Sampling Quality. Вдигни ги и си рендни един участък с Render Region за проба да не чакаш цялата картинка. Шумът в меките сенки идва от ниски настройки на лампата с каквото и да светиш.

Не винаги е задължително детайл да изчезне заради Sampling quality, ако е дребна геометрия, бъмп или дисплейсмънт може също да се дължи на ниски настройки на Indirect Illumination. Тук вече импровизирам малко, не мога да работя с Ментъл Рей, но принципите са еднакви при всички рендери.


#305711 Мокро

Posted by Europenner on 23 November 2009, 23:18

Малко ъпдейтченце !

Публикувано изображение


#305012 Мокро

Posted by Europenner on 03 November 2009, 00:05

Ами общо взето са два - шофьорът на бахаж ... баджадж ... тротинетката и едно прасе, размножено няколко пъти в сцената с леки вариации в позата. Да не е съвсем без нищо - едно магазинче от днес:

Публикувано изображение


#304958 Мокро

Posted by Europenner on 02 November 2009, 00:18

Малко поумря раздела ... ето нещо за забавление. Една азиатска сценка в съвсем начален стадий, но като има напредък ще пусна пак:

Публикувано изображение

Публикувано изображение


#303813 Мокро

Posted by Europenner on 04 October 2009, 22:05

Надявам се да ви хареса !

Публикувано изображение


#300925 Мокро

Posted by Europenner on 24 July 2009, 13:21

Хехех, все едно в предишния си живот съм бил танкист ... Елби, виж само колко е най-голямото отклонение на веригата (ограденото с червено), а съм почнал от средата на корпуса - звеното без лилав уайърфрейм е оригинала, а останалите са инстанции. За реактора няма да стане защото може и да изглеждат така, но в действителност не са свързани и няма да проработи ... май ... не съм много сигурен де.

Колкото до Поли ... предполагам какво е питала ... "Онези идиоти дето всеки път трябва да ги гоним за да затворим заведението нали няма да ги водиш повече ?" :lol: :lol: :lol:

Публикувано изображение

edit: Ето ти още едно по-отблизо. Има леки разлики, но да не се видиотяваме чак толкова, няма да го произвеждам тоя танк. Айде да пием утре, Пимето и Брут Форс са навити ... Вируса също може да го изврънкаме !

Публикувано изображение


#300749 Мокро

Posted by Europenner on 20 July 2009, 20:55

От "достоверен източник" подочух, че в този форум пиянските сбирки били по-чести отколкото в 3DBG и реших да пусна една мацаница за проба. Modo за моделирането без рамката с ангела, 3ds Max и Vray за останалото, Photoshop. Всичко е направено за 1 седмица от концепта до финалния псевдоретуш. Всякакви коментари са добре дошли ... включително и покани за бира ! :lol:

Публикувано изображение