Преглед на урок

Метален кламер

Метален кламер




1/ Нов документ 400х400 рх



2/ Запълнете го с черно за по-добра видимост D -> Alt+Delete

3/ Вземете инструмента Custom Shape Tool (U) в режим Shape Layers и бял цвят.
Изберете от палитрата фигурката с форма на кламер и я начертайте задържайки Shift за да спазите пропорциите:





4/ С десен бутон по "Shape 1" в панела Layers изберете Rasterize Layer, за да превърнете шейпа в обикновен слой:



5/ Копирайте слоя с кламера Ctrl+A -> Shift+Ctrl+C (Edit -> Copy Merget)
Преминете в панела Channels и създайте нов канал "Alpha 1"
Поставете копираното в него (Ctrl+V).
Отменете селекцията (Ctrl+D)



6/ Отидете във Filter -> Blur -> Gаussian Вlur с настройки:



7/ Върнете се в панела Layers създайте нов слой и го запълнете с цвят # 858585



8/ Отидете във Filter -> Render -> Lighting Еffects и направете настройките както са показани на следващата картинка:





9/ Активирайте селекцията на белия кламер, който начертахте в началото, с Ctrl + Kлик по квадратчето в панела Layers и изключете слоя, като махнете окото пред него:



10/ Обърнете селекцията Select -> Inverse и натиснете Delete, за да изтриете излишното.
Отменете селекцията (Ctrl+D)



11/ Image -> Adjustments -> Curves (Ctrl+M) с настройки:





12/ Image -> Adjustments -> Аuto Levels (Cntrl+Shift+L)



13/ Следва оцветяването от Image -> Adjustments -> Selective Color:





14/ Kламера е готов, можете да го запазите с прозрачен фон, като изключите слоя с черния фон и отидете във File -> Save for Web -> PNG 24


A може веднага да му намерите приложение.
Отворете картинка, копирайте я и я поставете под слоя с кламера.
Използвайте Ctrl+T за да намалите и намерите подходящата позиция на кламера, ако картинката ви е по-голяма и искате да го използвате в този размер, преди да я копирате, разширете работната площ на документа: Image -> Canvas Size
Вземете Polygonal Lasso Tool (L) и направете селекция на тази част, която остава зад картинката:



Изберете слоя с кламера и натиснете Delete

Друг начин за да премахнете предната част на кламера е като активирате селекцията на картинката и с Eraser Tool (E) изтриете внимателно излишното. Когато селекцията е активна, не можете да изтриете нищо извън нея, така ще се движите точно по ръбовете на картинката без да засегнете онази част от кламера, която е извън обсега на картинката:



Резултата:





Моят опит:





Ако урокът ви допада, споделете го в Twitter и Facebook или го запазете в Delicious.




Урокът е добавен от: maqpen4eva
Източник: http://www.photoshopzilla.com/

Добави коментар

Трябва да сте регистиран потребител за може да оставяте коментари! Направете своята безплатна регистрация още сега.