Преглед на урок

Swift 3D / Движение по направление

Swift 3D / Движение по направление




Сигурно Ви е било трудно ,когато правите анимация на даден обект да фиксирате точно пътя ,по който искате да мине той!? Именно в този урок ще Ви покажа как да задавате направление на движението.

1. За целта ще използваме сфера с радиус 0,100



2. Следващата стъпка е да натиснете бутона Animating и да преместите възпроизвеждащата глава, някъде напред.

/аз съм я преместил на 20 фрейм/

Натиснете върху изображението за цял размер


3. След като сме направили това ,е необходимо да се натисне бутона за задаване на движение /както при Macromedia Flash/



4. Сега хванете сферата и я преместете до желаната от вас позиция.



Виждате линията ,която се образува.Нея също може да променяте
посредством зелените точки,



във всички посоки.



5. Ако искате да промените пътя във времедиаграмата, маркирайте някой фрейм /в случая 10/ натиснете Ctrl, хванете сферата и влачете до някъде.



Сега също може да промените линията посредством пунктира. Ако искате линията да не се вижда,просто натиснете бутона за задаване на линия за движение.

Ето пътя ,който аз направих



Ето и резултата :



Ако урокът ви допада, споделете го в Twitter и Facebook или го запазете в Delicious.




Урокът е добавен от: shadowww

Добави коментар

Трябва да сте регистиран потребител за може да оставяте коментари! Направете своята безплатна регистрация още сега.