Преглед на урок

Swift 3D - Запознайте се с него - Част III

Swift 3D - Запознайте се с него - Част III




В този урок ще Ви покажа как да "струговате" обекти и да им задавате форма във времедиаграмата ...

Стъпка 1) Отваряте програмата и маркирате горе "Lathe Editor" . Аз съм създал дозина отчки с единият от модификаторите , като формата е произволна...

Натиснете върху изображението за цял размер


Стъпка 2) Сега се върнете на главната страница и вижте вашия обект /тука съм му задал син цвят за да е по-контрастен, в действителност всички обекти излизат сиви /

Сами виждате,че обекта е като стругован!!

Натиснете върху изображението за цял размер


Стъпка 3) Сега се върнете обратно и следвайте стъпките написани на
картинката,впоследствие можете да повтаряте ,колкото пъти искатестъпки 2/3...

Натиснете върху изображението за цял размер


Стъпка 4) След като сте маркирали вашите кадри и сте променили формата на обекта, се върнете на главната страница и проверете движението и формата на вашия обект...

Краен резултат :



Забелжка : Понеже файла е конвертиран в .gif формат затова изглеждат насечени движенията,в действителност вие сами може да зададете f/ps на обектите, като там естествено
те ще бъдат по-плавни...

Автор : shadowww


Ако урокът ви допада, споделете го в Twitter и Facebook или го запазете в Delicious.




Урокът е добавен от: Красимир!

Добави коментар

Трябва да сте регистиран потребител за може да оставяте коментари! Направете своята безплатна регистрация още сега.