Преглед на урок

SWIFT 3D / Advanced Modeler / Заобляне

SWIFT 3D / Advanced Modeler / Заобляне




В този урок ще Ви покажа как да изглаждате обектите като им добавите полигони! И така!
1.Отворете Extrusion eEditor и направете подобна форма :



2.Отидете на Scene editor и вижте вашия обект, там му задайте дълбочина / аз съм задал 300 /

Натиснете върху изображението за цял размер


3.Сега идете на Bevels и направете настройките,които аз съм направил.



4.Сега вече може да се прехвърлите на Advanced modeler и да натиснете бутона Еdit mesh за да подготвите обекта!



Ще ви излезе прозорец, който ще ви предупреди, че ще конвертира обекта!



Сега вече обекта е оранжев и готов за работа!!

5.Натиснете десен клавиш на мишката ,ще видите меню от, което ще изберетеSubdivide --> Smooth Exclude Border



[newpage]

Виждате как полигоните се умножиха.



6.Цъкнете някъде в празното поле докато обекта посивее, сега маркирайте средната част, след което изберете бутона за преместване...



... и издърпайте дотолкова колкото ви харесва / аз съм я изтеглил леко нагоре / !

7. Идете на Scene Editor, добавете цвят и изберете Scale намалете Y фактора.

Натиснете върху изображението за цял размер


Сега вече може да се връщате колкото пъти искате на Advanced modeler и да си дооформяте обекта, аз съм го оставил така както си е!





Ако урокът ви допада, споделете го в Twitter и Facebook или го запазете в Delicious.




Урокът е добавен от: shadowww

Добави коментар

Трябва да сте регистиран потребител за може да оставяте коментари! Направете своята безплатна регистрация още сега.