Преглед на урок

SWIFT 3D / Advanced Modeler / Създаване на модел по план

SWIFT 3D / Advanced Modeler / Създаване на модел по план




Това ще бъде последния урок от серията "запознайте се", тъй като той дава ясна представа как да моделираме сложни фигури и детайли. Преди това е добре да разгледате старите уроци и да потренирате с тях за да усетите как действа самата програма.

В този урок ще Ви покажа как да направите модел по план! Преди това обаче е добре да си намерите хубави снимки на модела, който ще създавате /в случая съм избрал SAAB/

1. Отворете scene editor и подредете снимките така,че да бъдат съизмерни.



Разбира се преди това трябва да сте ги сложили като материал в панела за материали,
след което правите 4 "plane" и провлачвате снимките,ако има нужда коригирайте размерите от тук



2. Групирайте всички обекти като маркирате някой план и след това
натиснете Ctrl+A

3. Идете на Advanced modeler там ще видите плана и групата с обектите

Натиснете върху изображението за цял размер




Започнете да маркирате всеки един обект и му задавайте Edit Mesh. Ще Ви излиза прозорец ,който предупреждава за конвертиранетона обекта.



Като приключите с това всички планове ще бъдат готови за работа.



4. Идете на Front цъкнете с дясно копче и изберете maximize



... след което задайте Texture smooth shaded



Като направите това натиснете бутона с кофата и изключете Edith Mesh

Натиснете върху изображението за цял размер


... за да виждате добре снимката проста маркирайте някой от останалите планове.



[newpage]

5. Сега идете при формите и изберете Plane ,задайте му параметри за брой на
полигоните...



... и го отворете на сцената като влачите с мишката, след което го подгответе за работа.

Натиснете върху изображението за цял размер




6. Цъкнете някъде в страни от плана и изберете маркиране на един полигон...



... и маркирайте бутона за свободно преместване.



7. Сега вече можете да започнете с изтеглянето на точките...



... не забравяйте, че след всяко изтегляне на точка трябва да цъкате извън зеленото поле за да демаркирате точката преди да изберете следващата.

[newpage]

8. За изрязване използвайте бутона за маркиране на цели полигони,
след като маркирате полигоните натиснете Delete





... и продължете да оформяте по стария начин с бутона за маркиране на един полигон.



9. Kогато сте достигнали до желаната форма се прехвърлете на другата сцена където ще виждате предната част на колата,като повторите същата процедура както за страничния план.

Натиснете върху изображението за цял размер


... и започнете изтегляне докато оформите обекта.

Натиснете върху изображението за цял размер


10. Когато приключите с оформянето изгладете обекта като маркирате бутона за цели обекти

и дадете :



В общи линии това е, ако има някакви въпроси питайте. Нека да се знае ,че това не е урок как да си направим кола,а принципното моделиране на сложни обекти. В случея плана не е точен, и нито едно изтегляне не е точно!

Автор : shadowww

Ако урокът ви допада, споделете го в Twitter и Facebook или го запазете в Delicious.




Урокът е добавен от: Красимир!

Добави коментар

Трябва да сте регистиран потребител за може да оставяте коментари! Направете своята безплатна регистрация още сега.