Преглед на урок

Чаша

Чаша




Краен резултат:



1/ Създайте нов документ. File -> New или Ctrl+N

2/ направете един цилиндър. Това ще е единственият обект който ще ползваме в урока. Objects -> Primitive -> Cylinder



3/ Сложете му тези настройки:





4/ Functions -> Make Editable или докато сте селектирали обекта натиснете "c"

5/ Изберете Тооls -> Polygons или от иконката



6/ С помоща на Live Selection Select -> Live Selection



7/ Маркирайте горната част на чашата.



8/ натиснете десен бутон и Extrude Inner


С Offset - 8 m



9/ При същата селекция , пак с десен бутон изберете Extrude

10/ Сложете му следните настройки:



Резултат:



11/ Направете Следната селекция



12/ Изберете отново Extrude с Оffset - 30 m първи път и Offset - 30 m втори път.



Направихме го два пъти за да използваме Bridge tool - a

13/ Направете две селекции - от горе и от долу:



14/ Изберете Bridge tool като натиснете с десен бутон

15/ Натиснете единия ъгъл на селекцията и завлачете до успоредният му от другата страна:



16/ Почти сме готови. За да загладим ръбовете изберете
Objects -> NURBS -> HyperNURBS

17/ Направете чашата /цилиндъра/ дете на NURBS-a





18/ На ред са цветовете. Направете нов материал с настройки:





19/ Сложете го върху HyperNURBS



20/ Ред е на сцената, за да има вид. Направете под Objects -> Scene -> Floor



21/ Последна е светлината. Ето как изглежда без:



Настройките на светлината:



А ето и със нея.

Краен резултат:



Ако урокът ви допада, споделете го в Twitter и Facebook или го запазете в Delicious.




Урокът е добавен от: Sao

Коментари

edgi

uroka e mnogo polezen no pri men vaznikva problem kato vaveda nastroykite za svetlinata ne se polu4ava kakto pri teb

Sao

Добре, покажи какво ти се получава. И също така какви настройки слагаш.

hakera59

Без да се обиждате ама съм начинаещ и искам да папитам каква точно функция имат тези чаши и кошчета и пр.

Добави коментар

Трябва да сте регистиран потребител за може да оставяте коментари! Направете своята безплатна регистрация още сега.