Преглед на урок

Мивка

Мивка




Kрайната ни цел е да създадем тази мивка:



1/ Създайте нов документ - File -> New или Ctrl+N

2/ Единственият обект в този урок е куб. Objects -> Primitive -> Cube

3/ Сега ще се почва с моделирането. За урока ще използвам само 2 инструмента Extrude и Extrude Inner
Направете обекта възможен за моделиране. Functions -> Make Editable или докато сте избрали кубът натискате "C"

4/ Ще работим само с полигони. Изберете Tools -> Polygons



5/ Направете следната селекция и от двете страни.



6/ Натсинете десен бутон и от там изберете Еxtrude



7/ Сложете Offset на 130 m



8/ Сега със същата селекция и пак с Extrude - Offset на 150



9/ Maркирайте тези два полигона и пак с Extrude с Offset 130 m първи път и
10 m втори път.



10/ Селектирайте от горе с Offset 140.



11/ Сега от пред с Оffset 600 m първи път и Offset 190 m втори път.

Натиснете върху изображението за цял размер


12/ Изберете този полигон:



С Extrude с Offset 140 m първи път и 10 m втори



13/ Сега остава кранчето за водата. Маркирайте горната част



Изберете Extrude Inner с Offset на 60 m

14/ После с същата селекция изберете Extrude с два пъти Offset на 45 м



15/ Маркирайте всички страни без горната



16/ Extrude с Offset 150 m и втори път на 10 m



17/ Мивката е готова. Но в момента е доста "Ръбеста" така че ще и сложим HyperNURBS Objects -> NURBS -> HyperNURBS

Винаги NURBS стои над обекта.



18/ Ред е на материалите. Натиснете два пъти върху панела Materials. След това два пъти върху новопоявилият се материал. Сложете му следните настройки:





19/ Готови сте. Последно може да сложите и под и светлина.
За подът - Objects -> Scene -> Floor
и за светлината Objects -> Scene -> Light с настройки:



Можете да правите всякакви настройки по сцената, материалите, обектите. В този урок показах само един "Модел", може да експериментирате. Покажете какво сте изобретили.



Ако урокът ви допада, споделете го в Twitter и Facebook или го запазете в Delicious.




Урокът е добавен от: Sao

Коментари

deskov258

нещо с materials не ми се получава... как да ги активирам (от скоро правя разни работи по cinema и не съм наясно с някои неща)

deskov258

П.С. Оправих това, но сега имам проблем с Floor-а и Light-а. Относно къде трябва да са разположени в "дървовидната" схема и т.н.

Sao

Не, за тях няма такива работи. Просто я слагаш, да е свободна. Може да гропираш, но не я слагай в "дървовидната схема"

deskov258

и въпреки това не ми се получава.. Интересено къде бъркам

ето снимки преди и след като сложа Floor и Light

1- http://img3.imageshack.us/img3/2259/faucet.jpg
2- http://img230.imageshack.us/img230/6217/faucet1.jpg

Sao

Хаха, не бъркаш никъде. Няма страшно, още се учиш. Трябва да натиснеш бутона за рендер :) Освен това нахни светлината от обекта. Какво ще свети като е вътре :) Все е дно да сложиш фенер в кутия, и да мислиш че ще се вижда светлината. Горе от менюто избери Render -> Render или Preview или нещо такова беше. Или направо бутона 12 по ред от ляво на дясно (горе).

deskov258

Благодаря ти мнооого :)) Ще кача снимка в завършен вид да видиш как е, когато намеря време да го оправя :)

deskov258

ето - http://a.imageshack.us/img825/3898/faucetfinished.jpg :)
не знам обаче как правя подобен на горепоказания под и сянка.. :-/
а и още нещо , как мога да запаметявам снимките в голяма резолюция

Sao

Oт Render -> Render Settings и от там Output. Относно подът, виж дали не си натинал един бутон до него (менюто с обектите) То е малко кръгче, което може да свети в червено

deskov258

there u goo
http://a.imageshack.us/img444/3898/faucetfinished.jpg
Благодаря ти много за отделеното време, а аз ще продължавам да дерзая с програмката :)))

deskov258

ето и една друга
http://img137.imageshack.us/img137/5160/faucet3.jpg

Добави коментар

Трябва да сте регистиран потребител за може да оставяте коментари! Направете своята безплатна регистрация още сега.